İdlib'den Acı Haberler Art Arda Geldi! "Şehitlerimiz Var"

Hatay Valisi Doğan, "İdlib'de rejim kuvvetleri tarafından TSK unsurları hava saldırısına uğramıştır. Bu saldırı sonucu 9 Mehmetçiğimiz şehit olmuştur" dedi.

İdlib'den Acı Haberler Art Arda Geldi! "Şehitlerimiz Var"

Hatay Valisi Doğan, "İdlib'de rejim kuvvetleri tarafından TSK unsurları hava saldırısına uğramıştır. Bu saldırı sonucu 9 Mehmetçiğimiz şehit olmuştur" dedi.

27 Şubat 2020 Perşembe 22:56
İdlib'den Acı Haberler Art Arda Geldi! "Şehitlerimiz Var"

Hatay Valisi Doğan, "İdlib'de rejim kuvvetleri tarafından TSK unsurları hava saldırısına uğramıştır. Bu saldırı sonucu 9 Mehmetçiğimiz şehit olmuştur" dedi.

Son Güncelleme: 28.02.2020 00:04
Anahtar Kelimeler:
İDLİBIdlib Son Dakika
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yazık 2020-02-27 23:55:43

Hiç uğruna saçma sapan politikalarla ülkenin evlatlarına kıydırdınız ve ülkeyi çıkmaza soktunuz nasıl can vereceksiniz !!!

Avatar
merve 2020-02-28 00:17:22

hiç bir zaman net bir açıklama yapacak adam olamadıki olanıda susturuyorlar zaten

Avatar
Mehmetçik 2020-02-27 23:54:08

Ne 9 tanesi hatay devlet hastamesini çekin

Avatar
Muhammet 2020-02-27 23:57:03

Alçaklar bunlardan dost olmaz ilk baştan alışveriş yapılmıycaktı doğalgazı aldılar. S400 aldılar bunların yazılımları hep bu şerefsizlerde. Askerimin tırnagına zarar verenleri rabbim kahru perişan eylesin şu mübarek kandil gecesi yüreğimizi yaktılar Allahın laneti üzerlerine olsun rabbim ordumuza zarar ziyan vermesin. BAŞIMIZ SAĞOLSUN.

Avatar
Talipcan 2020-02-28 00:01:29

Her telden bir ses çıkıyor herkes sayfalarda gördüğü gibi anlatıyor net bir açıklama yapmaları gerekiyor

Avatar