Temel İhtiyaç Kredisinde 3000 TL Sürprizi

Temel ihtiyaç desteği kredisi ödenmeye başladı. Başvuru sonuçlarının açıklanması ve kredilerin hesaplara yatması sonucu vatandaşlar 3 bin tl sürprizi yaşadı. Yaşanan kötü sürprizin nedeni araştırılıyor.

Temel İhtiyaç Kredisinde 3000 TL Sürprizi

Temel ihtiyaç desteği kredisi ödenmeye başladı. Başvuru sonuçlarının açıklanması ve kredilerin hesaplara yatması sonucu vatandaşlar 3 bin tl sürprizi yaşadı. Yaşanan kötü sürprizin nedeni araştırılıyor.

13 Nisan 2020 Pazartesi 08:07
Temel İhtiyaç Kredisinde 3000 TL Sürprizi

10 bin TL kredi başvurusu yapana neden 3 bin TL veriliyor.

10 bin TL temel ihtiyaç desteği kredisi başvuru sonuçları açıklanmaya başladı. Başvuru sonuçlarının açıklanmasının ardından vatandaşların kredi ödemeleri hesaplarına yatmaya başladı. KRedi ödemelerinin hesaplara yatması sonrası ise kafaları karıştıran bir durum ortaya çıktı.

MİLYONLARCA BAŞVURU

1 Nisan 2020 günü başlayan temel ihtiyaç desteği kredisi başvuruları hala devam ediyor. Ziraat Bankası, Halkbank ve Vakıfbank tarafından 10 bin TL 'ye kadar verilen temel ihtiyaç kredisinde başvuru sonuçları açıklanmaya başladı.

3 BİN TL SÜRPRİZİ

10 bin , 7500 ve 5 bin kredi başvurusu yapan vatandaşlar, hesaplarına 3 bin TL para yattığı gördü. Başvurusu değerlendirme aşamasında olanlar ise kredi başvurusunun 3 bin TL 'ye düşürüldüğünü gördü. 

Bunun nedeni henüz açıklanmadı. Ancak bu durumun başvuru yapanlardan bazılarında görüldüğü bildirildi. Peki siz böyle bir sorun ile karşılaştınız mı? Aşağıdaki yorum kısmından yazabilirsiniz.

Kamubulteni.com Notu: Bu kredi gıda, kira ve temel ihtiyaçlar için veriliyor. Bu nedenle bankalar , verilecek kredileri taksitler halinde ödeme kararı almış olabilir. Resmi açıklama henüz gelmedi. Gelince paylaşacağız.

UYGULAMAMIZI İNDİRİN ve AÇIKLAMA GELDİĞİNDE BİLDİRİMLE HABERDAR OLUN.

Android için >>> TIKLAYIN

İOS için >>> TIKLAYIN

Son Güncelleme: 13.04.2020 08:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fatos 2020-04-11 18:19:29

Bende de aynısı oldu 10000 lira krediye başvurdum bir kac gün önce hesabımı kontrol ettiğimde basvuru miktarının 10000 telden 3 bin liraya indiğini farkettim hemen bankayı arayıp hakkımi aradım bana bi açıklama yapmalarını hatayı düzeltmesini beklerken karşılaştığım tepki tam bi dalga geçme oldu bana dedikleri şey aynen şu "anca bu kadar para verebiliriz. Sorularima cevap beklerken onların sırasında çabası üstüne üslup istediğiniz kadar 10000'e başvurun anca 3 bin veririz demeleri yanlarına kar kalacak sandılar siz insanları kaçırmaya devam edin dalga geçin öyle mi sizide bu hareketlerinize de insanlarla dalga geçip kandırmaya çalışmanızı gerekli ilgili bütün mecralara tasiyacagimi gerekenin yapılması için elimden geleni yapacagimi açık ve net bir şekilde ifade ettim bugün tekrar hesabımı kontrol ettiğimde başvuru miktarını düzeltmişler size demem oki korkmayın hakkınızı arayın hiçbir şeyden cekinmeyin ama hala değerlendiriliyor yazıyor onaylandığında tekrar yorum atacağım buraya

Avatar
Eyüp sarıkaya 2020-04-11 17:20:06

10 bin tl deyip 3 bin tl kredi nedir kardeşim ondan sonra çıkıp milletin yaralarını sardık derler ayıptır be böyle süprizler yapılması bunca insana herkes şok içinde şuan 3 bin tl kimsenin yarasını sarmaz emin olun ve hiç piyasada olmayan rakam bu rakam 5/7.500/10.000 diye açıklandı 3000 nedir bir çıkıp açıklama yapacak devlet büyüğü yokmu ?

Avatar
ÜMİT GÖKHAN 2020-04-11 16:49:49

Bende 7500 başvurdum 3000 tl onaylanmış 3 tane kredi icin talep toplayıp alakasız bir sonuç çıkarıyosunuz madem vermiceksiniz niye talep topluyorsunuz 5000/7500/10000 burda 3000 tl göremedim ben

Avatar
Fatma betul yasar 2020-04-11 15:00:27

Bizde basvurduk ama ne olumlu nede olumsuz cvb gelmedi

Avatar
Hayri 2020-04-11 14:47:08

Evet 10 bin TL için başvurdum ama 3000 TL onaylanmış ve hesabıma geçiremedim tekrar deneyin diyor neden bilmiyorum

Misafir Avatar
ibrahim 2020-04-13 02:02:31 @Hayri

hesabınız internet bankacılığına uygun olması gerekiyormuş.

Beğenmedim! (7)
Avatar
Abdurrahman yavuz 2020-04-11 15:07:57

10000 TL ihtiyaç kredisi desteğinde bulundum 3000 TL ile karşılaştım sistem yoğunluğundan dolayı kullanamadim.internet bankacılığından attı. Şuanda başvuru yaptığım zaman şuanda işleminizi cvb veremiyoruz daha sonra tekrar deneyin bilgi mesaji alıyor um

Avatar
Fatma betul yasar 2020-04-11 14:52:03

Maalesef bize niye cikmadi esimede cikmadi neden cikmadi bide herkese verilecek dendi

Avatar
Ne diyeyim ki! 2020-04-11 15:00:00

Bana olumlu cevabı geldi fakat 10000 değil 3 bin !!! Nedeni ne bilmiyorum ve o 3 bini de çekemiyorum şuan işleminiz gerçekleştiriliyor daha sonra tekrar deneyin diyor müşteri hizmetleri bir saattir bağlanmıyor her şekilde mağduriyet var aynı sorunu yaşayan varsa yazabilir mi şuan gerceklestirilemiyor diye baskalarida yaşıyor mu bu sorunu cevap lütfen.

Misafir Avatar
osman 2020-04-12 17:58:59 @Ne diyeyim ki!

evet bende vakıfbanktan 10000tl istedim onaylandı diye mesaj geldi cumartesi gunu hafta sonu diye girmedim pazarda 3000 tl onaylandı diye mesaj geldi onu bari alıyım dedim hesabıma aktardım ne bu şimdi 10 bin onaylayıp 3 bin vermek

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
elif 2020-04-11 15:33:06 @Ne diyeyim ki!

evet 10 bin yerine 3 bin verilidi aynı zamanda hesaba aktarulmıyo

Beğenmedim! (5)