Son Dakika... KYK ve Çiftçi Borçları Silinecek mi? Sorusuna Net Cevap

Son dakika haberi: KYK kredi ve çiftçi borçları ile ilgili son dakika bilgisi geldi. Edinilen son dakika bilgilerine göre KYK borçlarının silinip silinmeyeceği sorusunun cevabı belli oldu.

Son Dakika... KYK ve Çiftçi Borçları Silinecek mi? Sorusuna Net Cevap

Son dakika haberi: KYK kredi ve çiftçi borçları ile ilgili son dakika bilgisi geldi. Edinilen son dakika bilgilerine göre KYK borçlarının silinip silinmeyeceği sorusunun cevabı belli oldu.

19 Ekim 2020 Pazartesi 16:10
Son Dakika... KYK ve Çiftçi Borçları Silinecek mi? Sorusuna Net Cevap

Son dakika : KYK ve çiftçi borçlarının silinip silinmeyeceği sorusunun cevabı belli oldu.

Geçtiğimiz milyonlarca  kişiyi yakından ilgilendiren bir müjde geldi. Yapılan açıklamada vergi ve yapılandırmanın gündemde olduğu, yakın zamanda prim ile vergi borçlarının yapılandırılacağına yer verildi. 

KYK BORÇLARI DA YAPILANDIRMA KAPSAMINDA

Yapılandırma konusunda açıklama gelmesinin ardından bir haber daha geldi ve kredi borçlarının da yapılandırma kapsamına alınacağına yer verildi. 

KYK BORÇLARI SİLİNECEK Mİ? SORUSU CEVABINI BULDU

Kulislerden edinilen son dakika bilgilerine göre KYK borçlarının silinmeyeceği, borçların yapılandırılacağına yer verildi. 

Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan 'ın verdiği tallimat sonrası yapılandırma çalışmaları başladı. AK Partili bürokratlar yapılandırma konusunda paketi hızlandırdı. 

KYK borçları ve çiftçilerin borçları için yeni bir adım atılacak. Kulislere yansıyan son haberlere göre öğrenci kredileri ve çiftçi borçlarının silinmeyeceği ve yapılandırma kapsamında taksitlendirileceğine yer verildi. 

BU HAFTA

Bu hafta, İstihdam Paketi'nde eklenecek düzenlemeyle ilgili yapılan toplantılarda kapsam ve detaylar ele alındı.

UZUN VADEDE TAKSİTLER

Emlak vergisinden trafik cezalarına kadar kamu kurumlarına olan hemen hemen tüm borçların ödemesinin kolaylaştırılması, ödemesiz bir dönemle ertelenmesi sonra da uzun vadeli taksitlendirilmesi planlanıyor.

Öğrenim kredisi borçlarının da yapılandırma kapsamına alınması bekleniyor.

Sizce silinmeli mi? Yorum kısmı aşağıda.

Son Güncelleme: 19.10.2020 16:23
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Osman 2020-10-19 18:48:50

Alırken alınır yenir içilir ödemeye gelince devlete atıp tutulur bizde aldık ama bi şekilde zorda olsa ödedik ödeyemiycekseniz niye aldınız zorlamı verdiler

Avatar
Özgür Kaya 2020-10-19 18:56:18

Silinecekse ben niye ödedim.tabiki silinmemeli.

Avatar
Sümeyye Uzun 2020-10-19 16:57:52

Hayır neden silinsin kiii!! Sizo parayı devletten temin edip rahat ederken biz buralarda çok çektik nakit sıkıntısını ,nasıl yenildiyse o para öylede ödenmeliii !!! Kimsenin silinsin demeye hakkı da yokk birkere !! Yapılandırmayı da kabul etmiyor hanımlarım beylerimm , ohh ne âlâ memleket !

Avatar
Sümeyye 2020-10-19 17:00:48

Silinsin diyenler afedersiniz de biz mal mıyız öğrencilik hayatımızda kredi almadık? İhtiyacı olanları dışarıda bırakırsak hanginiz gerçekten İhtiyacı olana o parayı harcadı yeni mezunum üniversitede kredilerin nerelere harcandığını biliyoruz kız arkadaşınızla erkek arkadaşınızla paraları yiyip mezun olunca borçlar silinsinnn diye bağırıyorsunuz kredi almayanların ne günahı var bizim de aşırı iyi bir durumumuz yoktu ama fotokopi kitap aldık ikinci el aldık bazıları aldığı kredilerle kendine çanta ayakkabi alirken bazıları manitasıyla yerken biz bir şekilde üniversiteyi bitirdik. Demem o ki her borca silinsin derken ve bunu da siyasi partiye bağlarken biraz düşünün lütfen!

Avatar
Silinmemeli 2020-10-19 18:08:34

Bence silinmemeli borucunu ödeyenlerin ne günahı vardı . Borcunu ödeyen de sonuçta zor güç ödedi . Alırken iyi borç ödemeye gelince yok ohhh ne güzel

Avatar
HİLAL 2020-10-19 17:36:34

Bence silinmemeli çok bencilce olacak ama o kadar ödeyen insan var ve de ödemeye de hala devam eden insanlar var. Ben ödedim ve bu krediyi alan herkes de ödemek zorunda sonuçta bu kredi bize zorla verilmedi ve bile bile aldı herkes. Ben gittim haftalık 300 tlye mağazada çalıştım koli kaldırdım saatim bellisiz bir şekilde sigortam olmadan çalıştım sırf ailemi zorda bırakmamak adına gerektiği yerde borc aldım bir şekilde ödedim. Kusura bakmayın o kadar ödeyen insan parası olduğundan ödemedi herkes zorluk çekerek ödedi. Asıl borçlar silinirse haksızlık olur. O yüzden kesinlikle silinmemeli!

Avatar
Mehmet 2020-10-19 18:16:38

Neden silinsin borclanirken aklın nerdeydi, oh ne ala sen borclan parayı al çatır çatır ye,ondan sonra benim gibi memurların verdiği vergilerle borclarin silinsin ne ala ne memleket silerseniz hakkım haram olsun...

Avatar
Büşra 2020-10-19 18:22:42

Çoğu kişi bu parayı har vurup harman savurmak için alıyor. Ben ilerde bu parayı odeyemeyecegimi bildiğim icin almamıştım ama eğer ki af olursa almadığıma da pişman olucam. ben babamın parasını zor yetiştirirken her oraya buraya güzel harcama yaptı şimdi onlar keyfini sürdü diye paranın da üstüne yatmamalari gerekiyor.