İstihdam Paketi TBMM'de Kabul Edildi! (İşten Çıkarma Yasağı , Soma İşçilerine Kıdem Tazminatı, Kısa Çalışma Ödeneği)

SON DAKİKA...İstihdam Paketi TBMM'de Kabul Edildi...

İstihdam Paketi TBMM'de Kabul Edildi! (İşten Çıkarma Yasağı , Soma İşçilerine Kıdem Tazminatı, Kısa Çalışma Ödeneği)

SON DAKİKA...İstihdam Paketi TBMM'de Kabul Edildi...

23 Temmuz 2020 Perşembe 23:00
İstihdam Paketi TBMM'de Kabul Edildi! (İşten Çıkarma Yasağı , Soma İşçilerine Kıdem Tazminatı, Kısa Çalışma Ödeneği)

İstihdam paketi TBMM Genel Kurulu'nda kabul edildi. Kısa çalışma ödeneğinin süresi uzatılırken, uzatmada yetkili Cumhurbaşkanı olacak.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, 3 aylık süreyi sektörel olarak ayrı ayrı ya da bütün halinde 6 aya kadar uzatma konusunda yetkili olacak. İşten çıkarılma tarihi, 30 Haziran 2021 tarihine kadar uzatılabilecek.

Soma işçilerinin kıdem tazminatı ödenecek. 

Son Güncelleme: 23.07.2020 23:11
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yeter yeter yeter 2020-07-23 23:04:29

Benim çocuğum rahatsız 2 oldu senin yüzünden tazminatımı alamıyorum. Sen neyin peşindesin. Bir daha oy vermekmi tövbe

Avatar
Yusuf 2020-07-23 23:12:30

İsten anlasmalı cikış da veremiyoruz bu kadarda sacma amac calısanlarin tazminatinı mı yakmak istiyorlar istihdam destegi veriyoruz diyiliyor isverenler calısanlarin maasını düşük yatiriyorlar olan bizim issizliklere oluyor sigorta pirimini düşüruyor anlamadim ki maaş uzerindwn sigortalar yatırılmıyor ihbarda bulunalım diyoruz bütün siviyi istiyorlar kimlik gizliliği diye birsey yok ne bi denetim ne bi sağlık kontrolü özelikle bi avm isletmelerinin kontrolü yapılmalı.işveren isten cikartamıyor diye istifaya zorluyor calısanları zaten hayat normale dönmüş her yer acik calısıyor isi olmayan isletmelerde zaten kapanış veriyor yiyecek icecwk sektoründe donen yolsuzluk hic bir isletmede donmuyor.dikkat bi ele alınsin artik.

Avatar
İssiz 2020-07-23 23:40:24