Türk Askeri Libya'ya Gidiyor! Tezkere Kabul Edildi

TBMM'den son dakika... Libya Tezkeresi TBMM'den geçti. 184 ret oyuna karşılık 325 oyla Libya Tezkeresinin geçtiği bildirildi....

Türk Askeri Libya'ya Gidiyor! Tezkere Kabul Edildi

TBMM'den son dakika... Libya Tezkeresi TBMM'den geçti. 184 ret oyuna karşılık 325 oyla Libya Tezkeresinin geçtiği bildirildi....

02 Ocak 2020 Perşembe 17:51
Türk Askeri Libya'ya Gidiyor! Tezkere Kabul Edildi

TBMM'den son dakika... Libya Tezkeresi TBMM'den geçti. 184 ret oyuna karşılık 325 oyla Libya Tezkeresinin geçtiği bildirildi.... 

Son Güncelleme: 02.01.2020 18:50
Anahtar Kelimeler:
Libya TezkereLibya
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatan 2020-01-02 17:57:39

Askerlerimizin Allah yar ve yardımcısı olsun. Kabul edenlerden de Allah razı olsun. Biz elhamdülillah müslüman olarak bir olduğumuz sürece kimse bize dokunamaz.

Avatar
Adem 2020-01-02 18:15:19

Mustafa kemal'in enver paşanin ne isi vardiysa bizimde o isimiz var

Avatar
Emre 2020-01-02 17:58:31

Bizim orda ne isimiz var ? Diyenler acip tarih kitaplarini biraz okusunlar !

Avatar
Cenk 2020-01-02 17:44:44