“7 Bin Liraya Çalışacak Eleman Bulamıyorum” Dedi, ‘5 Bin Liraya Çalışırım’ Denilince, Bakın ne Söyledi?

Youtube’da yayın yapan Ortaya Karışık kanalında bir röportaj sosyal medyada tartışmaları da beraberinde getirdi.

“7 Bin Liraya Çalışacak Eleman Bulamıyorum” Dedi, ‘5 Bin Liraya Çalışırım’ Denilince, Bakın ne Söyledi?

Youtube’da yayın yapan Ortaya Karışık kanalında bir röportaj sosyal medyada tartışmaları da beraberinde getirdi.

12 Haziran 2021 Cumartesi 15:30
“7 Bin Liraya Çalışacak Eleman Bulamıyorum” Dedi, ‘5 Bin Liraya Çalışırım’ Denilince, Bakın ne Söyledi?

İşsizlikle ilgili eleştirileri doğru bulmadığını, Türkiye’de işsizlik sorunu olmadığını iş beğenmeme sorunu olduğunu söyleyenlerden bir vatandaş, “7 bin liraya çalışacak eleman bulamıyorum” deyince olanlar oldu.

Karşısındaki gencin, ‘5 bin liraya çalışırım’ cevabını vermesiyle ne diyeceğini bir an şaşıran vatandaş, “Tanıdık olması lazım, güvenilir olması lazım” ifadeleriyle yanıt verdi.

Son Güncelleme: 12.06.2021 15:33
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
İbrahim 2021-06-12 15:52:33

Şov yapmak için konuşunca elinize ne geçiyor anlamış değilim 7 bin liraya çalışacak işçi bulamıyorum diyor adam 5 bin liraya çalışırım diyince bu sefer tanıdık olması, güvenilir olması lazım diyor çark ediyor dolaylı yoldan madem işçi almayacaksan neden konuşuyorsun hemşerim iş beğenmeme sorunu var diyorsun üniversite mezunu genç 16 yıl eğitim görmüş çöpçülük mü, hambal mı olsun sen iş beğenmiyorlar diyorsun adam 5 bin liraya çalışayım diyor adama iş vermiyecekesen neden boş boş konuşuyorsun bu kadar ahlaksızlığın lüzumu yok gençlerin duygularıyla, ümitleriyle oynamayı bırakın

Avatar
Bi vatandaş 2021-06-12 16:19:07

Ruhlarına işlemiş adam kayırmak

Avatar
Boşver 2021-06-12 16:10:53

Tanıdık olması lazım torpilli olması lazım çalışmasada olur

Avatar
Burak 2021-06-12 16:50:35

Üniversite mezunuyum iş başvurusu yapmadığım firma kalmadı, çöpçülük bile olsa yaparım.

Avatar
Ömer Şentürk 2021-06-12 17:31:48

İnsan evladı umarım bu yorumu okuyorsundur öyle boş boş ortaya laf atıp kendini birsey sanıp konuşuyorsun ya memlekette ne kadar işsiz genç varsa 7 bin kere sen anladın

Avatar
Fatma 2021-06-12 19:53:58

Ne 5000 i yaaaa... Asgari ücrete bile torpilsiz iş yok... Yalan söykemesinler

Avatar
Ali doğru 2021-06-12 20:10:10

Şov yapıyor

Avatar
Bir garip yolcu 2021-06-13 01:13:53

Siz patronlar değil 5000 asgari ücreti verirken bile eliniz titreyerek veriyorsunuz.Hadi ordan 7000 verecekmiş,kameranın karşısında şov yapmanın alemi yok.