Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Tanzim Satış Açıklaması: Sahadan Çekiliriz

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ardahan'da düzenlenen mitingde vatandaşlarla bir araya geldi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Tanzim Satış Açıklaması: Sahadan Çekiliriz

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ardahan'da düzenlenen mitingde vatandaşlarla bir araya geldi.

01 Mart 2019 Cuma 16:49
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Tanzim Satış Açıklaması: Sahadan Çekiliriz

Burada gündemdeki meselelere ilişkin çarpıcı açıklamalarda bulunan Cumhurbaşkanı Erdoğan, bir süredir uygulanan tanzim satışın , fiyatların düşmesi halinde geri çekilebileceğini söyledi.

CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu'na tanzim satış konusunda eleştirilerini sürdüren Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Şimdi çıkmış Bay Kemal konuşuyor kuyruklar diyor. Bu kuyruklar senin SSK Genel Müdürü olduğun zaman hastane kapılarında kıvranan insanların kuyrukları değil. Bu kuyruklar varlık kuyruğu. Benim vatandaşlarım simsarların elinden alındı. Fiyatlar tanzim satışlarla yüzde 50 düştü, daha da düşüyor. Bay Kemal rahatsız olsan da olmasan da biz sömürücülere bu ülkede hayat hakkı tanımayacağız. Domates biber soğan aklınıza ne gelirse patates en ucuz şekilde bunları halkımıza ulaştırıyoruz. Fiyatlar yerine gelirse sahadan çekiliriz ama böyle devam ederse biz daha da farklı adımlar atacağız. Bu ülkeyi bölemeyecekler." ifadelerini kullandı.

CHP'ye sosyal devlet tepkisinde bulunan Erdoğan, ana muhalefetin boş vaatlerde bulunduğunu belirterek, "Türkiye sosyal devlet kavramıyla bizimle tanıştı. Beldiye başkanı olduğumda üniversite öğrencilerine burs veriyorduk. CHP Anayasa Mahkemesi'ne götürdü. Anayasa Mahkemesi bunu kaldırdı. Başbakan olduktan sonra Kredi Yurtlar Kurumu çatısına aldık. Milleti makarnacı kömürcü diye aşağılayanlar sosyal devlet bitti diyorlar. Ufukta seçim sandığını görünce sosyal devlet ilkesinden bahsediyorlar.Biz 65 yaş üzerine otobüsleri bedava yaptık. 65 yaş üzeri neredeyse elden ayaktan kesiliyor. Onlar bedava kullanıyor. Bunlar sırtında küfe yok kuru sıkı atıyorlar. Bay Kemal SGK'yı batırmadı mı? Böyle bir zat şimdi bize sosyal devlet dersi verebilir mi? Bırakın bizi eleştirmeyi sosyal devlet adını ağzını almaya hakkı yok. Düzenli yardım alan kardeşlerimize hanedeki kiiş sayısına göre aylık 150 kWh elektrik tüketim desteği vermeye başlıyoruz. Bu hizmetin de ülkemize hayırlı olmasını diliyoruz. Ardahan 543 arıcılık işletmesiyle ekonomik değer üretiyor. Bay Kemal çiftçi battı diyor, vicdansız." dedi.

KAMUBULTENİ.COM - ANKARA

Son Güncelleme: 01.03.2019 17:03
Anahtar Kelimeler:
Tanzim SatışTanzim
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Erhan Kader 2019-03-01 17:35:35

Bi bildiği ssk yi batırmış sen neleri batırdın şimdiye kadar nerdeydin tanzim noktaları derken millet 8.9 liradan domates alırken oy yanaştı yaparsın tabi yapacağını sonra vur tokadı üretici bi şey kazanamazken aracılar vurdu hep voleyi çiftçiyi bitirdin herşeyi dışardan alır olduk üretemezsen kaybedersin

Avatar
Alparslan 2019-03-01 17:41:49

65 yaş elden ayaktan düşüyor diyor emeklilik yaşını 65 diyor bu nası zihniyet milleti kerizmi sandin bay erdoğan sgk kuyruğdu ama milette bi refah vardı şimdi millet açlıkla savaşıyor sen dometesi biberi seçime kadar böyle yaparsın seçimden sonrada kimseyi tanımazsın bay erdoğan artık bu yalanlarına kanacak deyiliz keser döner sap döner hikayesi yani şimdi sap bizim elimizde bay erdoğan

Avatar
Zeynep 2019-03-01 19:15:38

Çumurbaşkanımız önce haksızlıklara bir dur deyin Kırıkhan belidiye başkanı kendi işini bırakmış okula işçi gönderiyor sonrada kesim kesiyor bu bayan evde yatarak maaş alçak diyor başkanım sizinde adınızı lekeliyor siz haksızlığa gelemezsiniz ama ben bu dönem vermiyeçeğim benden dört oy kay beyti herkes çalışıyor ha şunuda söyleyin bayanın ihtiyacı yokmuş sadece kafa dağıtmaya geliyormuş ihtiyacı olana iş verin ihtiyacı olmayana değil ne olursunuz denetleme yapın her yeri kim böyle yatarak maaş alıyorsa halım haram olsun ve ben astım hastasıyım genede geliyorum sabah sekiz akşam yedi aman ekmeyim içindiyorum benim ihtiyacım var çünkü beş çocuk var evim kira geçindirmek zorundayım ve ben hiç sesleniyorum işimi kaybetmeyi diye bazıları keyfi işyopıyorsa bukul hakı buyapanda belediye başkanıolusa buda çok canımızı sıkıyor neolusunuz siz kulhandan korkan ve yemez yedirmessiniz ne olur sesimi duyun her yerşdenetleyin şalışmayana iş vermeyin ayhan yavuzada daha önce oyveriktim şimdi vermiyeçeğim oyum haram olsun ona

Avatar
Celalettin9 2019-03-01 21:41:05

S

Avatar
Ahmet Hasan 2019-03-01 22:15:19

Sayın başkanım haklısın ama,
Emekliliği 65 ve üzeri yapacaksın, hedefinde 68 var, yani insanları emekli etmemek mezarda emekli yapmak.
Burada ki konuşmada da 65ve üzerinde olunca zaten elden ayaktan düşmüş çekilmiş diyorsun. Nasıl olacak bu iş, eyt liler haklarını arıyor onlara 65-68 deniyor.

Avatar
ARSLAN ARSLANOGLU 2019-03-01 23:36:44

Bay reco sanki babamın oğlumu yükseltti fiyatı???
Yakıta zam, elektrik, su, köprüler, hepsi ateş pahası... Sen halkın ödediği vergiler ile benzine para vermeden köprüye para vermeden gelip satıyorsun sanki babanın malıymis gibi... Soydunuz soğana cevirdiniz halkı şimdide kendin ve damadın gibi cahillere edebiyat yap.. Sen korkmuyorsun o belli ama Yaradan Rabbim seni bunlara pişman edecektir. Allah'u Teala herseyi hakkıyla bilen en iyi en üstün adaletin sahibidir.

Avatar
Ali Güngör 2019-03-02 13:28:46

150 kw nin parası nasılsa bizden çıkacak
Dağıt bakalım
Çiftçiye destek fiyat düşer
1+1=2 Bu kadar badit

Avatar
Ahmet Hasan 2019-03-02 17:18:18

Sayın başkanım haklısın ama,
Emekliliği 65 ve üzeri yapacaksın, hedefinde 68 var, yani insanları emekli etmemek mezarda emekli yapmak.
Burada ki konuşmada da 65ve üzerinde olunca zaten elden ayaktan düşmüş çekilmiş diyorsun. Nasıl olacak bu iş, eyt liler haklarını arıyor onlara 65-68 deniyor.